Opinie prawnopodatkowe

Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie, regularnie poszerzane kwalifikacje (ze względu na periodycznie zmieniające się przepisy prawne), a także dopasowane podejście do każdego klienta (indywidualnego, jak i podmiotów gospodarczych). Nasza firma oferuje precyzyjne, a zarazem zrozumiałe opinie prawnopodatkowe i doradztwo w zakresie wypełniania obowiązków podatkowych - dotyczy to nie tylko obowiązków nadzwyczajnych, ale również bieżących.

Cel naszych usług?

Zależy nam, aby nasi klienci przestali obawiać się pozornie skomplikowanych procedur podatkowych, w rezultacie często całkowicie unikając wypełniania obowiązków czy wykonywania ich nieprawidłowo. Opieramy współpracę na wzajemnym zaufaniu. Szczegółowo i przystępnie objaśniaamy każdy przepis oraz związane z nim wymagania. Naszym zadaniem jest nie tylko zminimalizowanie ewentualnych ryzyk, ale również przygotowanie planów naprawczych, gdy ryzyko już okazało się rzeczywistością. Choć przepisy prawa nie są elastyczne, dzięki ich doskonałej znajomości, jak i prawidłowej interpretacji jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji.

Kim jest Doradca?

Opieka nad każdym klientem zostanie powierzona licencjonowanemu doradcy podatkowemu KRDP, który sporządzi opinię z należytą starannością i profesjonalizmem, wynikających z wieloletniego doświadczenia. Dzięki temu klient zyskuje pewność, że niezależnie od charakteru jego problemu zostanie on wyjaśniony oraz rozwiązany. Więcej o firmie TAX-ES można przeczytać na podstronie „O nas”.

Zakres usług obejmuje:

• udzielenie szczegółowych wyjaśnień dotyczących zaistniałych lub przyszłych zdarzeń faktycznych, prawnych, gospodarczych,
  • opracowanie opinii,
  • interpretacje oraz wyjaśnienia dotyczące obowiązujących przepisów prawa (polskiego i międzynarodowego),
  • optymalizację obciążeń podatkowych,
  • opracowanie, wdrożenie, nadzór oraz rozwój strategii podatkowej,
  • doradztwo w zakresie stosowania instrumentów polityki bilansowej,
  • i więcej.

Zachęcamy do skorzystania z usług opracowywania opinii i doradztwa finansowo-prawnego, a w razie dodatkowych pytań - do kontaktu.